منتدي نسائي للمرأه فقط

اكبر واجمل موسوعة جليتر..تهنئة..ترحيب..ردود..عبارات اسلامية.. هتلاقى كل حاجة
رد: أضخم وأجمل موسوعة جليتر بسملة وفواصل وترحيب وأسلامية وورورد
رد: ((تواقـــــــــــــــيع اسلاميه متحــركــــــــــــــــــــه ...........روووووووع

رد: اكبر واجمل موسوعة جليتر..تهنئة..ترحيب..ردود..عبارات اسلامية.. هتلاقى كل حاجة
رد: اكبر واجمل موسوعة جليتر..تهنئة..ترحيب..ردود..عبارات اسلامية.. هتلاقى كل حاجة

المواضيع الأخيرة

» جميع منتجات ايفون عندي والتسليم ف المترو
الجمعة يناير 27, 2012 10:11 am من طرف زائر

» طريقة عمل السينابون بالصور
الجمعة يناير 27, 2012 8:45 am من طرف haifa_2011

» بلوزات كروشيه بالباترون
الخميس يناير 12, 2012 9:02 pm من طرف nefertete

»  بالصور أفكار راقية لعمل خطوبة أوكتب كتاب في البيت
الخميس يناير 12, 2012 8:19 pm من طرف شوشو كومبو

» أتفرجى على أحلى الاقطان
الخميس يناير 12, 2012 8:08 pm من طرف شوشو كومبو

» فساتين سواريه للمحجابات رووووووووعه
الخميس يناير 12, 2012 8:06 pm من طرف شوشو كومبو

» حلم غريب مش عارفه افسره
الخميس يناير 12, 2012 8:05 pm من طرف شوشو كومبو

» ديكورات اسقف 2011
الخميس يناير 12, 2012 8:04 pm من طرف شوشو كومبو

» زوجي الحبيب انا مغرورة بيك
الخميس أكتوبر 27, 2011 1:06 pm من طرف اذكر الله

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 74 بتاريخ الخميس أغسطس 10, 2017 11:15 pm

حنفية ودش ومية

شاطر

فرح
    روجاجو جديده
    روجاجو جديده

حنفية ودش ومية

مُساهمة من طرف فرح في الإثنين فبراير 28, 2011 7:02 pm

حلمت خير ان انا واقفة اتزين امام المرايا وانظر اليها وفي ايدي طرحة لونها لبني فاتح وكانت جميلة وقال بحاول اتعلم ابرطها اسبانش وقولت علشان ساري نظرت لنفسي في المرايا وانا بأربط في الطرحة لاقيت شكلي وجهي جميل وكاني بنت عندها 17 سنة في نضارة الوش وجماله وكان وجهي حلو جدا وابيض ومنور وكنت زي القمر وبعدين لاقيت قدامي دش شكله حلو وبجواره حنفيه بحوض علي الارض وفجأة المياة زي اللي كانت قاطعة واجت المية مرة واحدة وكانت قوية وسريعة وشكلها جميلة وكانت المياة صافية جداص ونقية جداً وحلوة جداً وبياض المياة ناصع وكأنها ماء زمزم وقولت لبعدين يغرق المكان لما اقفلها وبصيت قصادي ظهر ليا فرح او مناسبة حلوة عنده جيرانا اللي قصادنا في بيتهم في البالكونة وابتسام جارتنا حطت السماعات برا في البالكونة وشفت الناس الاهل موجودين جوا دا وانا في بيتنا تقربياً وبعد بين كانت الفنانة نيلي جاية بتخبط علي الباب ومش عارفة من فتح لها ودخلت جوا عندنا بس مش عارفة دا كنا فين في المدرسة تقريباً لما جت نيللي علينا وصحيت اختي من النوم
    انسة استخارة عن موضوع زواج واتفكرش هل لها علاقة بالإستخارة

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء سبتمبر 19, 2018 6:48 am